|
מיתוג סוכני ביטוח
![]() |
מיתוג אינטר פיננסים - ניהול פיננסי וביטוח - עיצוב זהות תאגידית עם הסמל הייחודי והקו העיצובי האחיד והנקי המאפיינים את החברה. המיתוג כלל: עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור ואתר אינטרנט תדמיתי |
מהו מיתוג אישי?
![]() |
מיתוג גמולים- משרד המתמחה במתן שרותי ייעוץ פנסיוני - בניית זהות תאגידית עם הסמל הייחודי והקו העיצובי האחיד והנקי המאפיינים את החברה. המיתוג כלל: עיצוב לוגו, נייר מכתבים, עיצוב ניוזלטרים, כרטיסי ביקור ואתר אינטרנט תדמיתי |
כיצד בא לידי ביטוי המיתוג האישי בעולם העסקי?
מיתוג בעלי מקצועות חופשיים בכלל ומיתוג סוכני ביטוח בפרט מחייבים את בעלי החברה לבצע הליכי מיתוג אישי לצד
-
יצירת אסטרטגיה שיווקית לצרכי החברה
-
זהות תאגידית (במקרה של תאגיד או חברות ענק)
-
עיצוב תדמית עסקית לכלל צרכי השיווק של החברה
-
בניית תדמית אישית לבעלי החברה או נציגיה
-
יצירת תשתית לצרכי פרסום ושיווק (הן באפיקי המדיה המסורתיים והן באפיקי המדיה הדיגיטאליים) ועוד.
מיתוג סוכני ביטוח מושתת כיום לא מעט על פעילות ברשת האינטרנט. הפעילות האינטרנטית מבוססת על בניה והקמת אתר מקצועי לסוכנות, קידומו ושיווקי באמצעי הפרסום השונים ברשת ומיתוג הפעילות דרך הרשתות החברתיות.
פעילות מיתוגית ברשת האינטרנט מחייבת אתכם לפעול בצורה מקצועית ברמות הגבוהות ביותר, החל משלב בחירת החברה לצרכי עיצוב ובניית האתר ועד להפעלת מערכי השיווק ברשת. כמו כן, רשת האינטרנט מאפשרת יכולות מיקוד השיווק ואמצעי הפרסום לקהלי יעד נקודתיים. באמצעות תכנון נכון של מיתוג באינטרנט תוכלו להגיע אל קהל לקוחות רלוונטי במינימום זמן ומינימום השקעה, בנוסף, תוכלו למקד את ה"שפה הפרסומית" שלכם לצרכי השפה הרצויה לקהל היעד, או במילים אחרות: תוכלו להעניק לקהל מאזינכם (הגולשים) את המילים המדויקות אותן הם רוצים לשמוע...