דף הבית > מיתוג מכוני יופי ואסתטיקה רפואית
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

מיתוג מכוני יופי ואסתטיקה רפואית
                                                                                    
    לצפייה בגלריית: מיתוג                            
 
  
 


מיתוג מכוני יופי ואסתטיקה רפואית

תחום מכוני היופי והאסתטיקה הוא אחד מתחומי העסקים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות. בכל פינת רחוב תוכלו למצוא מכון יופי העוסק במגוון תחומי האסתטיקה הרפואית, תוסיפו לכך את הקוסמטיקאיות הפרטיות שעובדות מהבית ותקבלו את אחד התחומים התחרותיים ביותר במגזר העסקי.

הביקוש הרב והמודעות של נשים לעצמן, הקדמה הטכנולוגית, שהציבה מספר מכשירים ייחודים לתחומי הטיפול השונים והן  במודעות ההולכת וגוברת של נשים וגברים בישראל ליופי ולאסתטיקה, וכמו בכל תחום עסקי אחר, במקום בו נוצרים ביקושים גוברת התחרות, הם הסיבות להיצע הרב של מכוני היופי.
מיתוג מכון יופי ואסתטיקה
מיתוג מכון יופי ואסתטיקה גרייט לוקס
מיתוג, עיצוב תדמית עסקית לעסק בתחום היופי, בחירת הקו העיצובי הזורם והנעים, הצבעים, האימג'ים, וכו'
המיתוג כלל:
עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, באנרים פרסומיים, שלטי חוצות, אתר אינטרנט, פרוספקט, פליירים, שוברי מתנה, ניוזלטר בדיוור ישיר ועוד....
מיתוג מכון קוסמטיקה רפואית - ענת גונן
מיתוג ובניית תדמית למכון המתמחה בקוסמטיקה רפואית, בחירת הקו הנקי, צבעי המים הנעימים
המיתוג כלל:
עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור ובניית אתר אינטרנט תדמיתי.
מיתוג מוצרי קוסמטיקה - ביופור
מיתוג מוצרי קוסמטיקה- BIOFOR
מיתוג לחברה המייצרת מוצרי קוסמטיקה רפואית, ניכר כי הקו המדעי והטכנולוגי בפונטים, באובייקט ובצבעים, מאפיין את אופי החברה
המיתוג כלל: עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור ובניית כל האריזות ומדבקות הבקבוקים של כל מוצרי החברה.

כוחו של מיתוג בתחום היופי והאסתטיקה הרפואית

הליכי מיתוג למכוני יופי העוסקים בתחום האסתטיקה הרפואית ובתחומי הקוסמטיקה הינו מכריע וחשוב להצלחת העסק. בתחום עסקי מרובה מתחרים, עסק הרוצה לבסס את הצלחתו מחויב לבניית הליכי מיתוג כוללים.

קוסמטיקה רפואית - איריס מלאך מיתוג עבור מאפרת מקצועית מיתוג קוסמטיקאית - האסתטיקה שביופי

בניית מיתוג למכוני יופי ואסטתיקה

בניית מותג מוביל ומנצח הינו תהליך מתמשך הכולל בתוכו מספר פעולות במקביל. חלק מהפעולות כוללות: יצירת תדמית על פי האסטרטגיה השיווקית של מכון היופי, עיצוב קונספטואלי התואם את ערכי המותג שנבנה, יצירת שפה פרסומית לצרכי תקשורת חזותית והטמעת ערכי המותג בכלל אמצעי השיווק והפרסום של החברה.

כיום, עיצוב תדמית עסקית הינה כלי הכרחי עבור כל עסק ובכל תחום, ועל אחת כמה וכמה בתחום תחרותי ומואץ כמו תחום האסתטיקה הרפואית. עיצוב תדמית עסקית הינו תהליך בסיסי לצרכי בניית המותג והתהליך כולל בתוכו התייחסות נקודתית לאופי מכון היופי, מיקומו הגיאוגרפי, סביבת התחרות בה הוא פועל, קהל לקוחותיו, סוגי הטיפולים במקום ועוד.

מיתוג נכון ומדויק מוביל להצלחה

לא מעט בעלי עסקים מתבלבלים בין אמצעי עיצוב גרפי לבין תהליך מיתוג. עיצוב גרפי (בניית לוגו, עיצוב מודעות, פליירים וכדומה) מהווה רק חלק מיצירת תהליכי מיתוג. תהליך מיתוג הינו תהליך מורחב שכל מטרתו היא לקדם את העסק בכלל אמצעי הפרסום והשיווק העומדים לרשותו. תהליך מיתוג מבוסס על חשיבה שיווקית מוקדמת, פיתוח זהות תדמיתית בעזרת העיצוב הגרפי ובניית תשתית שיווקית לצרכי פרסום ושיווק הן באפיקי המדיה המסורתיים (דיוור ישיר, עיתונות, פליירים) והן באפיקי המדיה הדיגיטליים (בניית אתר אינטרנט, מיתוג העסק ברשתות החברתיות, פרסום בגוגל ועוד). עסק ממותג הינו עסק המציג אסטרטגיה שיווקית אחידה וקו גרפי ייחודי, מקורי ובולט. רוצים לדעת יותר על מיתוג מכוני יופי ואסתטיקה רפואית? אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח להעמיד לרשותכם את כל הידע המקצועי שלנו בתחום.