לוגו
לוגו | עיצוב לוגו | בניית לוגו | עיצוב לוגו לאתר | logo
לצפייה בגלריית: עיצוב לוגו
לצפייה בגלריית: עיצוב לוגו |
לוגו
לוגו (בעברית סמליל) הוא אלמנט גרפי, איור או עיבוד טקסט שנוצר או עובד במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים (בדרך כלל, ארגון, חברה או מוצר) ולהיות מזוהה עימו בתודעת הקהל הרחב או גורם אחר.
ברוב המקרים, ילווה הלוגו במלל. לעתים, ישולב המלל כחלק מהאלמנט הגרפי ולעתים הלוגו יכיל טקסט בלבד, ללא אובייקט גרפי נלווה.
הלוגו מופיע על נייר המכתבים של הארגון, על המוצרים שלו, על המבנים שבהם הוא שוכן ובמקומות נוספים שבהם יש לזהות את הארגון.
ברוב המקרים, ילווה הלוגו במלל. לעתים, ישולב המלל כחלק מהאלמנט הגרפי ולעתים הלוגו יכיל טקסט בלבד, ללא אובייקט גרפי נלווה.
הלוגו מופיע על נייר המכתבים של הארגון, על המוצרים שלו, על המבנים שבהם הוא שוכן ובמקומות נוספים שבהם יש לזהות את הארגון.
| ||
חבילת מיתוג בסיסי |
חבילת מיתוג מקצועי |
חבילת מיתוג מלא |
לצפייה במיתוג מלא מחברות ועסקים >> מיתוג
עיצוב גרפי של הלוגו הינו חלק מהליך חבילת מיתוג , הארגון או החברה, ועל-כן על לוגויים לשדר ערכים מסוימים שיובנו בבהירות וכהלכה בקרב הצרכנים.
עיצוב לוגו לתחום ההייטק שונה מעיצוב לוגו לתחום המזון.
בעבודותיי תוכלו לראות מגוון לוגואים לתחומים שונים: עיצוב לוגו לנדל"ן ובנייה, עיצוב לוגו לתחום המזון, עיצוב לוגו ל ההייטק, עיצוב לוגו לחברות העוסקות בטכנולוגיה, עיצוב לוגו לענף היופי וכמובן גם לתחומים קצת יותר מקובעים כמו משרדי עורכי דין, משרדי רו"ח שעד לא מזמן העיצוב היה מאוד אפור ומשעמם שם.
לכל אחד מתחומי אלו ישנם עקרונות עיצוב שונים.
שדרוג לוגו
לעתים מחליט הארגון לשנות את הלוגו שלו, כחלק משינוי נרחב יותר שעובר הארגון, כגון שינוי בעלות, או במסגרת מהלך לרענון תדמית הארגון או מיזוג חברות. שינוי זה כרוך לעתים בהשקעה רבה:
• החלפת נייר המכתבים, מעטפות, אריזות מוצרים וכדומה, שעליהם מודפס לוגו.
• החלפת לוגו המופיע בחזית סניפי הארגון, על כלי רכב שלו, על בגדי עבודה של עובדיו וכדומה.
• פעולת מיתוג שתחדיר את הלוגו החדש לתודעת הלקוחות.
לעתים מחליט הארגון לשנות את הלוגו שלו, כחלק משינוי נרחב יותר שעובר הארגון, כגון שינוי בעלות, או במסגרת מהלך לרענון תדמית הארגון או מיזוג חברות. שינוי זה כרוך לעתים בהשקעה רבה:
• החלפת נייר המכתבים, מעטפות, אריזות מוצרים וכדומה, שעליהם מודפס לוגו.
• החלפת לוגו המופיע בחזית סניפי הארגון, על כלי רכב שלו, על בגדי עבודה של עובדיו וכדומה.
• פעולת מיתוג שתחדיר את הלוגו החדש לתודעת הלקוחות.
מה חשוב בעיצוב לוגו?
-
.בחירת הצבעים - חשוב שיתאימו לתחום אותו אתם משווקים, רצוי שהלוגו יהיה מורכב מ-2 צבעים (כשלבן אינו נחשב כצבע) כמות קטנה של צבעים תעזור לתהליך המיתוג וההיזדהות של הלקוח עם המוצר, כמו כן עליות הדפוס יוזלו.
- בחירת הפונטים - לכל תחום יש את הסגנון הזוהה שלו, פונט עדין, גס, קווים רכים או קווים חדים וכו'
-
בחירת סימן מסחרי / אייקון שיזוהה עם התחום או שייאפיין את המוצר / השרות.
-
הבדלה ברורה משאר החברות
- חשוב שהלוגו יתאים לכל סוגי המדיות
כל אלו הם חלק בלתי נפרד מלוגו מקצועי וטוב...
לצורך עיצוב לוגו בסטודיו סיגל נשוחח עם הלקוח על תחום הפעילות שלו, נלמד מה החזות העיסקית והחזות התדמיתי שהוא מעוניין לשדר. אנו נסקור את שוק המתחרים בתחום בארץ ובעולם ונעצב עבורכם לוגו מקצועי, יצירתי ומקורי, שישמש אתכם שנים רבות.
הסטודיו עובד עם תוכנת אילוסטריטור מהטובות בשוק לעיצוב לוגו מקצועי, מה שמאפשר ליצור לוגו וקטורי (עבודה עם וקטורים, בניגוד לפוטושופ שעובד עם פיקסלים ומגביל את הלקוח) לכל צורך ושימוש.
עיצוב לוגו לעסק הוא חשוב ביותר והבסיס לכל הליך המיתוג, על כן חשוב שהלוגו לא יהיה טרנדי אלא נקי ומקצועי כדי שילווה אתכם שנים רבות.
לוגו הוא חלק מהמיתוג של העסק > מיתוג עסק יופיע על כל מוצר גרפי שנפיק ונפרסם: הפרסום על גבי כל מוצרי הדפוס והפרסום הם שהופכים את הלוגו המוכר שלכם למותג. ככל שלקוחותיכם וכלל הצרכנים יזהו את הלוגו שלכם כך תהפכו לבעלי מוניטין וידועים בקרב הצרכנים.
לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר התקשרו: 077-3004230 | צור קשר
מיתוג | עיצוב ניירת | כרטיסי ביקור | פולדרים | מדבקות | אריזות | קטלוגים | גלויות
הזמנות | פוסטרים | רול אפ ופופ אפ | פרוספקטים | מגנטים | תפריטים | מודעות
הזמנות | פוסטרים | רול אפ ופופ אפ | פרוספקטים | מגנטים | תפריטים | מודעות
מאמר: עיצוב לוגו לעסק חדש
|