דף הבית > פרסום באינטרנט
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

פרסום באינטרנט

כיום משתמשים יותר מתמיד ב- פרסום באינטרנט המאפשר קידום מכירות ע"י העברת מסרים שיווקים ופרסומיים לקהל יעד גדול יותר.

התפתחות האינטרנט פתחה מדיום פרסומי פופולרי נוסף שהתווסף אל המדיה שפועלת מזה שנים: עיתונים, רדיו, טלוויזיה וכו'.

היום 72% מהבתים מחוברים לרשת האינטרנט, בכל שנה מצטרפים גולשים חדשים שמגבירים את היקפי המכירות של עסקים ישראליים באמצעות פרסום באינטרנט.

לרוב, נוהגים המפרסמים לשלב בין מגוון דרכים לפרסום באינטרנט. בונים אתר אינטרנט תדמיתי / מסחרי ומפרסמים אותו ואת כתובתו באינדקסים כדי שמנועי חיפוש כמו גוגל ויאהו ימצאו אותו. וכך האתר ייחשף לכמות גולשים גדולה יותר. באתר יוכלו הגולשים לקבל פרטים אודות החברה ושרותיה ואף לבצע פעולות כמו רכישה, השארת פרטים וכו'
השיווק והפרסום באמצעות האינטרנט מאופיין באינטראקטיביות, בהנעה לפעולה ומגיעים לקהל היעד בצורות שונות.

הפרסום באינטרנט מאפשר לעשות פרסום ממוקד לקהל אליו נרצה להיחשף.

לדוגמא: אם נרצה לפרסם רכב מנהלים יוקרתי, נרצה להגיע לקהל יעד של גולשים בעלי תקציב אשר יוכלו לרכוש רכב מסוג זה. מעבר לנושא התקציב לכל מותג יש את קהל היעד המתאים שגם אליו נרצה להיחשף. באמצעות פרסום באינטרנט נוכל לפנות לאתרים כמו דה מרקר שבין קהל לקוחותיו נמנים אנשי עסקים, אנשי הייטק ועוד אשר יכולים להיות לקוחות פוטנציאלים.

בפרסום באינטרנט נחסוך את עליות הדפוס, ולרוב נשלם רק עבור הקלקה של גולש שהתעניין במודעת הפרסום.

מרבית אתרי האינטרנט המסחריים מאפשרים למשתמש גלישה ללא תשלום ומציעים פיצ'רים חינמיים על מנת ליצור תנועת גולשים רבים באתר שהמודל העסקי שלהם מבוסס על הכנסות מפרסום.

פרסום האתר, שרותיו ומוצריו דורשים

  1. קידום במנועי חיפוש - (SEM) דורש אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).בעלי אתרים שרוצים להופיע באינדקסים פופולאריים כמו גוגל (מנוע החיפוש הטוב ביותר בעולם) במקומות הראשונים נעזרים בחברות המקדמות אתרי אינטרנט ובכך מאפשרות לבעל האתר לקבל לידים (פניות) רבים יותר.
    פרסום אתר בגוגל הינו בחינם אך לרוב בעלי אתרים לא יצליחו לקדם את האתר שלהם ללא מקדמי אתרים.
    ניתן לעשות פרסום במנועי חיפוש בתשלום עבור קישור ממומן, ולהציע למשתמש שירותים ומוצרים. הבולט ברשת הוא פרסום בגוגל בו נשלם עבור הקלקות.
    כמובן שקיימת האפשרות לעשות פרסום באתרים בתשלום לדוגמא: אינדקסים כמו (נענע, תפוז, וואלה וכו') כדי שיקדמו אותנו לראש הרשימה. עלות הקידום היא עפ"י כמות וסוג מילות המפתח. מילות מפתח כמו עסקים, סקס, כסף יעלו ללקוח הרבה כסף, אך תמיד ניתן למצוא את שילוב המילים הנכון והמדויק יותר ובכך לחסוך כסף ואף לקבל פניות רלוונטיות. היום כשיש הרבה אינדקסים של עסקים תוכלו להירשם כנותני שרות ולפרסם את פרטי ההתקשרות שלכם והאתר שלכם לרוב בחינם, חלק מהאינדקסים מבקשים תשלום על רישום זה ולרוב מעניקות חבילת פרסום הכוללת באנרים. לפני שמשלמים רצוי לבדוק מי קהל היעד של אתר זה, כמות הגולשים שנכנסים לאתר, האם הגולשים באתר זה יכולים להיות לקוחות פוטנציאלים של השרות שלכם.
  2. רכישת שטח פרסום באתר אינטרנט קיים ומנועי חיפוש ואינדקסים מקוונים, כדי להעביר את המסר הפרסומי. זאת נעשה ע"י יצירה ופרסום באנרים, שורת פרסום ומשם המשתמש יגיע ל- דפי נחיתה או מיני סייט בו ימלא את פרטיו שיגיעו לבעל האתר. הפרסום באינטרנט לצורך פרסום שירותים ומוצרים מתבסס על תמחור עפ"י הקלקה / לידים (פניות). לצפייה בגלריית מיני סייט | ניזולטר | דפי נחיתה
  3. פרסום מוסווה ניתן לקבל תחת כתיבת תגובות בפורומים, וכתיבת בלוגים. בבלוגים תוכלו לכתוב על הנושא בו אתם מתמחים ולצבור קהל גולשים קבוע, שאולי גם ישמח להשתמש בשרותכם. את התכנים תקשרו לאתר שלכם ובכך תחשפו את האתר שלכם לעוד גולשים ולקוחות.
  4. אתרים רבים מעניקים הנחות ושוברים לגולשים באתרים ובכך מקבלים פרסום חינם או בתשלום תלוי באתר בו מפרסמים.
 
 

פרסום באינטרנט, קידום מכירות, שיווק באינטרנט, פרסום, שוברים, גימיקים, מיני סייט, מיניסייט, דפי נחיתה, ניוזלטר, ניזולטרים, דיוור אלקטרוני, בניית אתר, באנרים, שטח פרסום, פרסום במנועי חיפוש, פרסום בגוגל, פרסום באינטרנט, פרסום באתרים, קידום במנועי חיפוש, פופ אפ, קישור ממומן, בלוגים, פורומים, הקלקה, פרסום, פרסום ברשת, בניית אתרים, קידום אתרים, קידום במנועי חיפוש, שיווק, פרסום אתר, שיווק באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בקליק