דף הבית > פרסום ותוצאותיו
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

פרסום ותוצאותיו

קצת על פרסום

פרסום / פירסום הוא אמצעי ליצירת קשר עם קהל יעד. הפרסום כתהליך הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים.

מטרותיו העיקריות של הפרסום הן: ליידע, לשכנע, לאזכר ולחזק עמדות, כל אלו על מנת להניע את הלקוח לפעולה.

כמפרסמים אנו רוכשים שטחי פרסום באמצעי התקשורת, ועל ידי כך יש לנו את השליטה והבקרה למדוד את תוצאותיו. בפרסום שלנו ננסה למשוך תשומת לב בדרכים שונות.

האמצעים המשמשים לפרסום, נבחרים בהתאם לנושא המפורסם ולאופיו של קהל היעד, תוך התחשבות במגבלות התקציב.

האמצעים הנפוצים: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט, ופרסום בסלולארי.

אמצעי פרסום אלטרנטיביים משמשים בעיקר לצורכי קידום מכירות לדוגמא: פרוספקטים, קטלוגים, גלויות, מודעות פרסום וכו'.
לצפייה בגלריית עיצוב גרפי
כיצד נבדוק אפקטיביות / תוצאות פרסום

 
אפקטיביות הפרסום נמדדת ע"י מספר יעדים אצל קהל היעד.

חשיפה - פריסת המדיה של הפרסום באמצעי תקשורת שונים ובדיקה האם קהל היעד אכן נחשף למסר הפרסומי.

זיכרון - נבדוק האם קהל היעד שנחשף לפרסום אכן יזכור את המסר הפרסומי. פרסום מוצלח (לטוב ולרע) יהווה עניין ויעצים את הפרסום, לכן הפרסומאים נוטים לחפש אחר גימיקים שיעוררו סערה ציבורית, דוגמא לכך: בפרסומת לפלאפון, השתמשו בנינט טייב אשר גזזה את שערה למענם וקיבלה על השתתפותה בפרסומת מליון ₪.

אהדה – נבדוק האם קהל היעד אהב את המסר הפרסומי, לא תמיד הפרסומים מנסים לשכנע אותנו, לעיתים הם רק מחדדים מסר ומנסים ליצור אצלנו אהדה למוצר או למותג.

הבנת המסר - נבדוק האם קהל היעד הבין את המסר הפרסומי?

הנעה לפעולה / לרכישה - נבדוק האם קהל היעד של הפרסום אכן נקט בפעולת רכישה בעקבות המסר הפרסומי, והחליט לנסות את המוצר או את השרות שאליו נחשף.

בניית עמדה הקשורה למותג – נבדוק האם המותג קיבל חיזוק בתפיסה ובערכים אצל קהל היעד.

כיום משתמשים יותר מתמיד ב- פרסום באינטרנט המאפשר העברת מסרים שיווקים ופרסומיים לקהל יעד גדול יותר וקבלת פידבק מהיר מהמשתמשים. לקריאה על שיטות פרסום באינטרנט

המפרסמים משתמשים בבאנרים, ניוזלטר, מיני סייט, דפי נחיתה על מנת לפרסם באינטרנט.

לבניית מסע פרסום רצוי לשכור שרותי משרד פרסום, במידה ואין ביכולתכם לשכור שרות זה הנחשב ליקר, תמיד תוכלו לשכור שרותי סטודיו לעיצוב גרפי או מעצב גרפי שייתן מענה ויבנה יחד איתכם קמפיין פרסומי.
 

פרסום באינטרנט, קידום מכירות, שיווק באינטרנט, פרסום, שוברים, גימיקים, מיני סייט, מיניסייט, דפי נחיתה, ניוזלטר, ניזולטרים, דיוור אלקטרוני, בניית אתר, באנרים, שטח פרסום, פרסום במנועי חיפוש, פרסום בגוגל, פרסום באינטרנט, פרסום באתרים, קידום במנועי חיפוש, פופ אפ, קישור ממומן, בלוגים, פורומים, הקלקה, פרסום, פרסום ברשת, בניית אתרים, קידום אתרים, קידום במנועי חיפוש, שיווק, פרסום אתר, שיווק באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בקליק, פרסום חינם, פרסום אתרים, פרסום מודעה, פרסום בחינם