דף הבית > עיצוב תדמית
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

עיצוב תדמית

עיצוב תדמית | בניית תדמית | קופסת מיתוג | זהות תדמיתית 

                                                                                    
    לצפייה בגלריית: עיצוב תדמית                        
 

 




סטודיו סיגל מתמחה במתן שרותי עיצוב תדמית לעסק, עיצוב תדמית לחברה ומעניקים ייעוץ תדמית חינם ללא התחייבות.
אתם מוזמנים להתרשם מעבודות עיצוב תדמית אשר בוצעו עבור לקוחות שלנו.
 
עיצוב תדמית לחברת היי פרופיט עיצוב תדמית לחברת גרייט לוקס
  
עיצוב תדמית למועדון יאכטות של חברת שיא-גל עיצוב תדמית לחברת שיווק נדל"ן שירן
 
 
עיצוב תדמית | brandimg
עיצוב תדמית לוקח חלק מאוד חשוב בחיינו, כל יום אנו בוחרים לרכוש, להשתמש ולהתנסות במוצר / שרות מסויים על המדף ברשתות השיווק או ברשת האינטרנט. אנו נחשפים כל יום מחדש לכמות עצומה של מוצרים וחברות בעיתונות, טלוויזיה, רשת האינטרנט וכו'.
אנו כלקוחות פוטנציאלים נאלצים לבחור במוצר שיבוא על סיפוקנו מבחינת מחיר, תועלת, אריזה, תכונות, שרות ועוד.
לעיתים קרובות.

זהות תדמיתית 
זהות תדמיתית הוא מונח מתחום השיווק, המתייחס לסך-כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים  בעולם העסקי, לחברה, מוצר, קו מוצרים או שירות, אך גם לכל גורם המעוניין ליצור מערכת תגובות כלפיו כגון עמותה, אתר תיירות, מפלגה פוליטית ואף אדם פרטי. מטרתו של המשווק היא לייחס לזהות התדמיתית ערכים חיוביים, כמו איכות, יוקרה, "כיפיות" או תמורה טובה לכסף. עם זאת ייתכן בהחלט שלצרכנים יהיו עמדות שליליות כלפי הזהות התדמיתית. הדבר ייחשב בדרך-כלל לכישלון של התהליך השיווקי.
בעבר היה נהוג להתייחס בזהות התדמיתית רק אל הסממנים החיצוניים של התאגיד או המוצר כגון שם, סיסמה (סלוגן או מוטו), סימן מסחרי,
לוגו (סמליל) וסימנים ויזואליים אחרים כמו צבעים (צהוב של מקדונלד'ס) או עיצוב (מחשבי iMac של אפל), אולם כיום כבר מוסכם כי סימנים ויזואליים אלו הינם חלק מהזהות התדמיתית.

חשיבות הזהות תדמיתית
חשיבותה העיקרית של זהות תדמיתית נחוצה בתהליך המיצוב, על מנת להשיג בידול. היצרנים (או ספקי השירותים) מתחרים ביניהם בעיקר באמצעות הורדת מחירים, באופן שפוגע ברווחיות שלהם. עיצוב תדמית מאפשר להם להתחרות גם על מאפיינים אחרים של המוצר, שאינם המחיר. אם הצרכן תופס את הזהות תדמיתית כבעל ערך עבורו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו יותר מאשר עבור מתחריו. הבדל זה במחיר יכול להגיע לעשרות אחוזים, והוא מכונה "פרמיית זהות תדמיתית".
עיצוב תדמית הוא בעל ערך גם עבור הצרכן. ליצרן יש אינטרס שלא לפגוע בעמדות הצרכנים כלפי הזהות תדמיתית. אם המוצר או השירות לא ייעמדו בציפיות הצרכנים, הם לא ישובו לרכוש אותם. לפיכך הזהות תדמיתית מבטיחה לצרכן, או אמורה להבטיח לו, מוצר העומד בציפיותיו.
עם זאת יש להדגיש שלעתים עמדות ורגשות כלפי זהות תדמיתית אינם נובעים מהבדל אמיתי בינם לבין מתחריהם.
כך לדוגמה, צרכנים נוטים להיות נאמנים לזהות התדמיתית מזון ומשקאות מסוימים, למרות שבמבחני טעימה מתברר לעתים קרובות שהם אינם מסוגלים להבדיל בין טעמם לטעם המתחרים. עיצוב התדמית הופך לעתים קרובות את הצרכן לצרכן לא-רציונלי, שאינו פועל באופן הטוב ביותר עבור עצמו.
 
למה לי עיצוב תדמית?
עיצוב תדמית נכון יביא את החברה שלך לתודעת לקוחות פוטנציאלים.
בהכרות ראשונה עם החברה שלך,הלקוח יבחר באריזה הכי מכובדת, אמינה, מעניינת, יצירתית.
כמובן, שמאחורי הזהות תדמיתית, חייבת לעמוד חברה ומוצר המבטיח שהפנימיות שלה ברמה גבוהה כמו האריזה מה שיביא את הלקוח להיות נאמנים לאותו מוצר או שרות וישובו לרכוש אותו שנית.
 
נקודות להתייחסות בעיצוב תדמית?
בחינת המוצר / החברה
בחינת קהל היעד
הכרת שוק המתחרים
 
תהליך עיצוב תדמית
תהליך עיצוב תדמית / בניית תדמית (branding) הוא התהליך שבו נוצר זהות תדמיתית חדש. במסגרת תהליך זה מפתחים ראשית את הסממנים החיצוניים של זהות תדמיתית ומחליטים מה הם ערכי הזהות תדמיתית הרצויים. לאחר מכן מנסים להחדיר את הזהות תדמיתית וערכיו לתודעה הציבורית באמצעים של פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות. עיצוב תדמית נעשה בדרך-כלל בעת כניסה של מוצר חדש לשוק.

זהות זהות תדמיתיתית
זהות תדמיתית (Brand ID) הינה זהות המשקפת מכלול מאפיינים, ערכים ותרבות. מורכבת משם, עיצוב לוגו, מוצרים, עיצוב, חברה מייצרת, מחיר, סיסמא, ביצועים ואריזות. ניתן להרכיב זהות תדמיתית סביב זהות מוצרית, זהות ארגונית, זהות אישיות או זהות סמלית.
 
עיצוב תדמית חדשה
 עיצוב תדמית חדשה (re-branding), הינה תהליך שמטרתה לשנות את הזהות תדמיתית של חברה, מוצר, או קו-מוצרים קיים. דוגמה מובהקת לעיצוב תדמית מחדש הוא עיצוב תדמיתן של סיגריות מרלבורו. תחילה שווקו הסיגריות לנשים תחת הסיסמה "Mild As May", ומסע הפרסום ציין שלא נשארים עליהן כתמי שפתון. שיטת שיווק זו נכשלה, וכתוצאה מכך נעשה שינוי קיצוני בעיצוב תדמית הסיגריה, באמצעות "איש המרלבורו" - בוקר קשוח המעשן מרלבורו, שעמד במרכז מסע הפרסום לסיגריה משנות השישים עד שנות התשעים, והביא אותה למעמד של זהות תדמיתית לסיגריות הנמכרות ביותר בעולם.
 
לצפייהבגלריית >>> עיצוב לוגו של סטודיו סיגל
 
לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר התקשרו:
077-3004230 
 

עיצוב תדמית לעסקים, עיצוב תדמית לחברות, עיצוב תדמית לעסק חדש, עיצוב תדמית לעסק קיים, עיצוב תדמית לעסק פרטי, עיצוב תדמית לעסק בהקמה, עיצוב תדמית למשרד, עיצוב תדמית מקצועי, עיצוב תדמית לבתי עסק, עיצוב תדמית לחברות, בניית תדמית, ייעוץ תדמית