דף הבית > שיטות פרסום באינטרנט
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

שיטות פרסום באינטרנט

מיני סייט | מיניסייט | ניוזלטר | דפי נחיתה | באנרים

היום בעידן האינטרנט חברות רבות משקיעות הרבה בפרסום באינטרנט ומוצאות אותו כעדיף על הפרסום הוותיק בדפוס.
בהזמנת פרסום באינטרנט יש יתרונות:
  • חיסכון בעלויות בדפוס
  • שינוי הקמפיין במהירות
  • תשלום עבור תוצאות
  • קבלת פידבק מהיר מלקוחות פוטנצייאלים
  • קבלת (לידים) פניות מהירות
  • אפשרות להגיע לקהל היעד ישירות לדוגמא: למייל, לאתר בו מבקר קהל היעד וכו'
בבחירת סוג הקמפיין נחליט על סוג השיווק והאמצעים דרכם נגיע ללקוח הפוטנציאלי.
באנר / פופ אפ / מיני סייט / ניוזלטר / דף נחיתה
 

לקוח שרוצה לשלוט על הפרסום באינטרנט ישתמש במודעות בגוגל, קישור ממומן, באנרים, פופ-אפ, בלוגים, ניוזלטר, מאמרים וכו'. רובם בתשלום אך השליטה אצלכם בידיים.

מודעת פרסום: מודעת פרסום קטנה שעיקרה קישור (לינק) המציגה כותרת וכ- 10 מילים של השירות המוצע. שיטה זו מוצעת מטעם חברת גוגל ונפוצה גם באתרים רבים אשר מאפשרים פרסום של גוגל באתר שלהם. מודעה זו נחשבת כפרסום עדין באינטרנט ונחשפת למשתמש בעת שהוא עורך חיפוש בגוגל. המודעה תוצג רק אם היא בהקשר למילת החיפוש שהמשתמש חיפש.

קישור ממומן: מנועי החיפוש יציגו בתוצאות החיפוש את הלקוח ששילם עבור הקישור הממומן בראש הרשימה וא"כ את תוצאות המנוע חיפוש שעומדות בקריטריונים של מנוע החיפוש. כדי לשמור על אמינות מנוע החיפוש, יהיה רשום שזהו קישור ממומן והמודעה תיצבע בצהוב.

באנרים: (Web Banners) רצועת פרסומת מבוססת פלאש, המוצגת באתרי אינטרנט לאורכו ולרוחבו. אמצעי פרסום זה נחשב כפופולארי ביותר באתרי האינטרנט.
הבאנר יכיל טקסט, תמונות ואנימציה. מאחר ושיעורי ההקלקה נחשבים נמוכים יחסית ולמרות ששיטה זו נחשבת לנפוצה, מפרסמים רבים פנו לשיטות אחרות.
עיצוב באנרים פרסומיים לרשת האינטרנט במגוון גדלים עם אנימציה בפלאש.
לגלריית עיצוב באנרים והסבר נוסף על עיצוב ובניית באנרים פלאש.

פופ-אפ: שיטה זו נחשבת לאגרסיבית יותר, המשתמש זוכה לקבל פרסומת גדולה על המסך מבלי שנשאל אם הוא מעוניין בכך. הפופ-אפ יציג תמונה, המכילה טופס לעיתים אנימציה מגניבה. על מנת לסגור פרסום זה יהיה כפתור "דלג" או שיופיע X קטן בצד המודעה אשר תאפשר לסגור את מודעת הפרסום, לפני שתבחרו להשתמש בסוג זה של פרסום רצוי שתדעו שגולשים רבים באינטרנט חוסמים הצגת פופ-אפ ע"י הדפדפנים.

בלוגים- (Blog marketing) בְּלוֹג (בעברית: יומן רשת או רשומון) הוא אתר אינטרנט שבו נכתבות רשומות ("פוסטים") העוסקות בחוויות, חדשות ומאמרים, אשר תכניהם גלויים לגולשי האינטרנט לשם קריאה ובדרך כלל אף לתגובה.

ניוזלטר - (e-mail marketing ) פרסום המבוסס על הדואר האלקטרוני. פרסום הנשלח ישירות לתיבת המייל של קהל היעד.
לצפייה בעיצובי ניוזלטר
מיני סייט - (mini-site)  דף אינטרנט המקדם מוצר / שרות ובו טופס לרישום לקוחות המתעניינים בשרות, הלקוח ישלם עבור הפניות (לידים) אשר הגיעו דרך פרסום זה . לצפייה בעיצובי מיני סייט
לצפייה בעיצובי מיני סייט פלאש
פרסום מבוסס כתבות ופרסומי עיתונות - (Article Marketing, PR Marketing ) כתיבת מאמר פרסומי המציג את העסק ואת יתרונות השירותים שהוא מציע.
 תמחור הפרסום באינטרנט נעשה בשיטות אחדות:

תמחור על פי הקלקה (Pay Per Click): התשלום ניתן על-פי מספר הקליקים על הקישור הפרסומי (קליקים שמובילים אל אתר המפרסם)

תמחור על פי מכירה (Pay Per Sale ): התשלום הוא עמלה על מכירות שנוצרו בעקבות הפניה מהפרסומת.

תמחור על פי פניה (Pay Per Lead ) הינה שיטת פרסום המאפשרת למפרסם קבלת שירות או רישום של לקוחות בתמורה לתשלום עבור כל פניה שהתקבלה מאותו מקור פרסומי.
 
 

פרסום באינטרנט, קידום מכירות, שיווק באינטרנט, פרסום, שוברים, גימיקים, מיני סייט, מיניסייט, דפי נחיתה, ניוזלטר, ניזולטרים, דיוור אלקטרוני, בניית אתר, באנרים, שטח פרסום, פרסום במנועי חיפוש, פרסום בגוגל, פרסום באינטרנט, פרסום באתרים, קידום במנועי חיפוש, פופ אפ, קישור ממומן, בלוגים, פורומים, הקלקה, פרסום, פרסום ברשת, בניית אתרים, קידום אתרים, קידום במנועי חיפוש, שיווק, פרסום אתר, שיווק באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בקליק