דף הבית > מיתוג
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

מיתוג

מיתוג |  חברת מיתוג | מיתוג עסקי


     לצפייה בגלריית: מיתוג
                                                                                

  



בסטודיו סיגל נעבוד איתכם על מיתוג העסק / החברה שלכם על פי הצרכים שלכם והראש שלכם.
נעצב לכם לוגו, כרטיסי ביקור וניירת משרדית מקצועיים, ייחודיים ויוקרתיים אשר ישקפו את העסק שלכם עם הפנים לעתיד.
אנו נבנה לכם מיתוג אשר ישפר את החזות העיסקית שלכם וייבדל אתכם מהמתחרים, נלווה אתכם בכל תהליך המיתוג ובקידום ופרסום השרותים שלכם.

לפניכם מיתוג לעסקים בתחומים שונים:

מיתוג מכון יופי ואסתטיקה
מיתוג מכון יופי ואסתטיקה גרייט לוקס
מיתוג, עיצוב תדמית עסקית לעסק בתחום היופי, בחירת הקו העיצובי הזורם והנעים, הצבעים, האימג'ים, וכו'
המיתוג כלל:
עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, באנרים פרסומיים, שלטי חוצות, אתר אינטרנט, פרוספקט, פליירים, שוברי מתנה, ניוזלטר בדיוור ישיר ועוד....


מיתוג לתחום הכספים, העסקיים
מיתוג חברת כספים היי-פרופיט - חברה המובילה בתחום ניהול כספים, בחירת הסמל אשר מאפיין את התחום, האימג'ים המסמלים את ההצלחה, הניצחון וקביעת מטרות גבוהות והשגתן, כל אלו מאפיינים את היי פרופיט.
המיתוג כלל: עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, באנרים פרסומיים, אתר אינטרנט, פרוספקט, פולדר, דפי נחיתה ועוד....


מיתוג משרד עו"ד
מיתוג משרד עורכי דין KBF
בניית סמל המורכב מראשי תיבות של המשרד, צבעי הלוגו, הפונטים הייחודיים והקו העיצובי הנקי, המקצועי אך הדומיננטי והלא משעמם שבד"כ מייצגים משרדי עורכי דין, כל אלו מעניקים למשרד את הייחודיות וההיבדלות ממשרדים אחרים.
המיתוג כלל: עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, ניוזלטר, אגרות שנה טובה ואתר אינטרנט תדמיתי.


מיתוג לתחום המזון, המסעדנות
מיתוג גלידריה בתחום המזון - רשת גלידריות LUCCA
בניית זהות ותדמית צבעונית, שמחה ולא עוד סתם רשת גלידרית, הקו ההעיצובי המרענן והייחודי, הסמל, צבעי קיץ, הפונטים והגריד שנותנים ומאפיינים את הרשת המובילה לקהל הלקוחות הרחב.
המיתוג כלל: עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, כרטיסי חבר מועדון, תפריט, מגנטים, עיצוב כלי הגשה בהם כוסות, מפיות, סרט הדבקה, שקיות ממותגות פליירים ועוד....


מיתוג לתחום הבידור
מיתוג לתחום הבידור - חב' פירוטקס
בניית תדמית לעסק המתמחה בהפעלת זיקוקי דינור בארועים, פסטיבלים וכו' עיצוב הפורץ את החושך בצבעים, אימגים אך מייצג ומאפיין את המקצועיות והאחריות של החברה.
 המיתוג כלל: עיצוב נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, מודעות לעיתונים, מדבקות ענק / באנרים לתערוכות, רול אפ לתערוכה פולדר ועוד....


מיתוג חברה לשיווק נדל"ן - שירן
מיתוג לחברת נדל"ן - שיר"ן - החברה המתמחה בשיווק נדל"ן, בניית זהות תאגידית עם הסמל הייחודי והקו העיצובי האחיד והנקי המאפיינים את החברה.
המיתוג כלל: עיצוב לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, כרטיס חבר מועדון בארגון, פולדר, פרוספקט, פלאיירים ועוד....

מיתוג למועדון יאכטות / ספורט
מיתוג מועדון חברים בתחום השיט - לשיא-גל - מועדון יאכטות במרינה הרצליה
מיתוג מחדש למועדון היאכטות כלל: עיצוב באנרים פרסומיים, פוסטרים, גלויות, אתר אינטרנט, מצגת חברה, דפי נחיתה ומיני סייט, חתימות מייל לעובדים, משחק לצרכי לימוד, חולצות לחברים במועדון, מודעות לעיתונים, פרוספקט על פעילות החברה ועד.


לצפייה במיתוגים נוספים לחץ כאן

חבילת מיתוג בסיסי
עיצוב לוגו
עיצוב כרטיסי ביקור
עיצוב נייר מכתבים + מעטפה




חבילת מיתוג מקצועי
עיצוב לוגו
עיצוב כרטיסי ביקור
עיצוב נייר מכתבים + מעטפה
עיצוב תבנית למצגת פאוור פוינט
(עמוד ראשי + פנימי)
עיצוב פלאייר 20X10 ס"מ

חבילת מיתוג מלא
עיצוב לוגו
עיצוב כרטיסי ביקור
עיצוב נייר מכתבים + מעטפה
עיצוב תבנית למצגת פאוור פוינט
(עמוד ראשי + פנימי)
עיצוב פלאייר 2 צדדים 20X10 ס"מ
עיצוב פולדר
עיצוב פרוספקט A4 
עיצוב ובניית אתר אינטרנט תדמיתי

קצת על מיתוג | branding
מיתוג לוקח חלק מאוד חשוב בחיינו, כל יום אנו בוחרים לרכוש, להשתמש ולהתנסות במוצר / שרות מסויים על המדף ברשתות השיווק או ברשת האינטרנט. אנו נחשפים כל יום מחדש לכמות עצומה של מוצרים וחברות בעיתונות, טלוויזיה, רשת האינטרנט וכו'. לחזות העיסקית = למיתוג החברה יש משקל רב בהחלטת הלקוח הפוטנציאלי אם להשתמש בשרות חברה זו או אחרת, במיתוג מקצועי עסקך יוצג בצורה מקצועית, אחידה, החלטית ושיווקית וישפר את המכירות והעיסקות בעתיד.

האם אני זקוק למיתוג?

מיתוג נכון יביא את החברה שלך לתודעת לקוחות פוטנציאלים.
בהכרות ראשונה עם החברה שלך, הלקוח יבחר באריזה הכי מכובדת, אמינה, מעניינת, יצירתית.
כמובן, שמאחורי המותג, חייבת לעמוד חברה ומוצר המבטיח שהפנימיות שלה ברמה גבוהה כמו האריזה מה שיביא את הלקוח להיות נאמנים לאותו מוצר או שרות וישובו לרכוש אותו שנית.

איך נבנה מיתוג?

  • בחינת המוצר / החברה
  • בחינת קהל היעד
  • הכרת שוק המתחרים בארץ ובעולם
  • בניית קונספט אשר יתאים לתדמית החברה
     

תהליך המיתוג
תהליך המיתוג (branding) הוא התהליך שבו נוצר מותג חדש. במסגרת תהליך זה מפתחים ראשית את הסממנים החיצוניים של המותג ומחליטים מה הם ערכי המותג הרצויים. לאחר מכן מנסים להחדיר את המותג וערכיו לתודעה הציבורית באמצעים של פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות. מיתוג נעשה בדרך-כלל בעת כניסה של מוצר חדש לשוק.

מהי זהות מותגית ?
זהות מותגית (Brand ID), תדמית הינה זהות המשקפת מכלול מאפיינים, ערכים ותרבות. מורכבת משם, לוגו, מוצרים, עיצוב, חברה מייצרת, מחיר, סיסמא, ביצועים ואריזות. ניתן להרכיב זהות מותגית סביב זהות מוצרית, זהות ארגונית, זהות אישיות או זהות סמלית.

מיתוג מחדש לעסק וחברות שקיימות שנים רבות
מיתוג מחדש (re-branding), הינו תהליך שמטרתו היא לשנות את המותג וערכי המותג של חברה, מוצר, או קו-מוצרים קיים. דוגמה מובהקת למיתוג מחדש הוא מיתוגן של סיגריות מרלבורו. תחילה שווקו הסיגריות לנשים תחת הסיסמה "Mild As May", ומסע הפרסום ציין שלא נשארים עליהן כתמי שפתון. שיטת שיווק זו נכשלה, וכתוצאה מכך נעשה שינוי קיצוני במיתוג הסיגריה, באמצעות "איש המרלבורו" - בוקר קשוח המעשן מרלבורו, שעמד במרכז מסע הפרסום לסיגריה משנות השישים עד שנות התשעים, והביא אותה למעמד של מותג הסיגריות הנמכר ביותר בעולם.
 
מיתוג עולמי
המותג הוא כאמור תוצר של המהפכה התעשייתית שהחליפה ייצור ביתי וקהילתי בייצור המוני. אין זה מפתיע לכן שתהליך הגלובליזציה, כלומר המעבר לייצור ושיווק גלובליים, מחזק עוד יותר את חשיבות המותג. מותגים בינלאומיים, המוחזקים בידי תאגידי ענק, מוכַּרים ומוכְרים היום כמעט בכל מדינה בעולם. חברת קוקה-קולה, לדוגמה, שהמותג שלה נחשב לראשון בעולם ושוויו מוערך בכ-70 מיליארד דולר, משווקת את משקאותיה כיום בכ- 200 מדינות. כמעט כל המותגים המופיעים ברשימת ה-100 המובילים של Business Week ניתנים לרכישה בישראל.
חברות גדולות יודעות שהכוח של הפרסום והשיווק הוא החשוב ביותר ועליו הן מוציאות הון עתק.
 

 
      לצפייה בגלריית: מיתוג
                                                                                 

  



מיתוג יופיע על כל מוצר גרפי שנפיק ונפרסם: הפרסום על גבי כל מוצרי הדפוס והפרסום הם שהופכים את הלוגו המוכר שלכם למותג. ככל שלקוחותיכם וכלל הצרכנים יזהו את הלוגו שלכם כך תהפכו לבעלי מוניטין וידועים בקרב הצרכנים.