דף הבית > עיצוב באנרים
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

עיצוב באנרים

עיצוב באנרים | באנרים לפרסום | פרסום באינטרנט

סטודיו סיגל מתמחה בעיצוב באנרים מקצועיים ויצירתיים בעלי תוכן קליט ואפקטיבי, לשיווק ופרסום באינטרנט.
פרסום באמצעות באנרים נותן תוצאות מצויינות למפרסמים, היום כל אחד מאיתנו יכול לפרסם ברשת את העסק שלו, השרותים שלו וכו'.  לרוב נשלם עבור מספר ההקלקות על הבאנר או שנשלם עבור הזמן שהבאנר מפורסם.
האינטרנט מכיל המון תכנים, תמונות, אנימציות , באנרים ועוד, מאוד קשה למקד את העיניים ולראות את כל המפרסמים באתר.
 
איך בכל זאת תוכלו לגרום למשתמש ללחוץ על הבאנר שלכם?
באנר צריך להעביר מסר תוך 2 שניות ולגרום לנו למקד את עיננו עליו, לכן:
 
צבעים: נשתמש בצבעים עזים המנוגדים לצבע המסך עליו הבאנר מפורסם, לדוגמא: על אתר שהרקע שלו בצבע שחור לא נבנה באנר שגם צבעו כהה, דווקא נלך על צבעים בהירים כמו ירוק זרחני, כתום ו... אשר יבלטו על האתר.
 
טקסטים: נבחר טקסט קצר אשר יגרום ללמשתמש ללחוץ על הבאנר ולהגיע לדף הנחיתה / לאתר ולקבל יותר אינפורמציה.
יש חברות אשר מעדיפות ללכת על טקסט ענייני יותר אשר יבטיח לה כי המשתמש הבין על מה הוא לוחץ ולא לוחץ סתם מתוך סקרנות על הבאנר, לא לשכוח כל לחיצה עולה כסף, אבל גם יכולה להביא סתם גולש סקרן להתרשם מהשרות. דוגמאות לכך ניתן לראות בחברות השקעות, בנקים ו...
ויש חברות אשר יתפרעו קצת יותר, הם ישתמשו בהומור, משחקים ויינסו לבדוק את עמידות הסקרנות שלכם דוגמאות לכך ניתן לראות בחברות הסלולריות, משקאות קלים וממתקים.
 
דינמיות: באנר דינאמי / אנימטיבי מאפשר לגולש לראות אותו יותר מאשר תאנר סטטי שלא זז. סדר גודל הדינמיות בהתאם לקונספט של הבאנר.
חשוב שהמהירות שהבאנר זז תאפשר זרימה של הסלוגן, הלוגו, התמונה בצורה אשר תאפשר גם למשתמש לראות מה מפורסם ועל ידי איזו חברה.
 
גדלים של הבאנר ומשקלו המקסימלי: לכל חברה יש את גדלי הבאנרים שלה, באנרים מרובעים , ארוכים רחבים, כל אחד יבחר מה הוא מעדיף ומה מתאים למטרה שלו. לגבי המידות המדויקות והמשקלים, החברות שמפרסמות את הבאנרים ינחו אתכם לגבי זה.
 
אנימציה: באנרים חייבים לשקול ממש מעט, על כן נשתמש לרוב באובייקטים וקטורים ופחות תמונות אשר שוקלות הרבה יותר ולא מאפשרות איכות גבוהה. מה שמאפשר לנו להשתמש באובייקטים הוקטורים לאינמציה מגניבה שתעלה חיוך לעיני הגולש ותגרום לו ללחוץ על הבאנר.
 
פרסום הבאנר: חשוב לדעת היכן למקם את פרסום הבאנר ואצל מי?
בידקו מי קהל היעד שלכם, עלפי איזו מילת חיפוש או צירוף מילים יופיע עיצוב לוגו של העסק שלכם?
לדוגמא: במידה ונרצה לפרסם רכבי יוקרה נחפש לפרסם את הבאנר באתרים אשר מבקרים בהם אנשי עסקים ובעלי ממון אשר יכולים לאפשר לעצמם לרכוש רכב כזה.
נבחר במדורים הניצפים ביותר, במקומות הברורים ביותר ובחלק העליון של האתר.
 
מה קורה אחרי הלחיצה על הבאנר?
לקבלת תוצאות טובות בפרסום באינטרנט, כדאי שיהיה משהו מאחורי הבאנר מאחר שלאחר שהגולש לחץ על הבאנר הוא צריך להגיע לאיזו כתובת באינטרנט, רבים יקשרו את הגולש ישירות לאתר האינטרנט ובכך גם יאבדו אותו לאחר מס' שניות מבלי לקבל את פרטיו וזאת מהסיבה שמאוד קל להגיע לדפים נוספים באתר ומבלי לשים לב לשכוח לשם מה הגענו לחברה זו. אז ............
רצוי מאוד לקשר את הבאנר לדף נחיתה / מיניסייט - דפים אלו הם דפים עצמאיים ומשולבים באתר, אבל הם ממקדים את הגולש למטרה אליה הוא לחץ על הבאנר והגיע עד פה. בדף החיתה נפרט יותר לגבי אותו מבצע / שרות / מוצר אשר פרסמנו, בשילוב תמונות, טקסטים, לינק לאתר הבית (שיפתח בדף חדש) וכמובן טופס להשארת פרטים: שם, טל נייד, מייל . רצוי שהטופס יהיה קצר מאוד, הגולשים לא אוהבים למלא אותם וחשוב לוודא שהטופס יהיה תקין ולא יהיה עם קודים שבורים ויגיע עם פרטי הגולש ישירות אלינו במהרה.
לאחר שקיבלנו את פרטי הגולש (לקוח פוטנצייאלי) רצוי ליצור עימו קשר מיידי כל עוד הוא מתעניין בנושא.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 עיצוב באנר למקומות תיירות

 
 
   
   
 
 
 
 
 
 
 
 


 


עיצוב || עיצוב באנרים, פרסום באינטרנט, עיצוב גרפי, פרסום, גרפיקה, פרסום ממומן, באנר פרסומי, קידום אתרים, קידום עסקים, קידום חברות, שיווק, פלאש, עיצוב אתרים, אתרי אינטרנט, פירסום, פרסומת, קליק, עיצוב אינטראקטיבי, באנר אינטראקטיבי, אנימציית פלאש